mami alvászavar

Hogyan tudod megszüntetni az alvászavart?
Gyakorlati és praktikus tanácsokat , egyszerű technikákat adok a kezedbe, hogy megszűnjön az alvászavarod.
Kérdezz, fejtsd ki a véleményed!

Friss topikok

2008.10.26. 21:13 mamijolalszik

Elegem van a gerjesztett gazdasági válságból!

Mostanában már olyan ismerőseim is alvás problémáról mesélnek, akik egyébként úgy alszanak, mint a bunda. Mert napok óta más sem ömlik a médiából, mint a gazdasági világválság ecsetelése. Elég! Amíg van kezünk-lábunk, amíg tudunk gondolkodni, amíg tudunk vágyakozni, addig nincs itt a világvége! Akkor is igaz ez, ha a reggeli hírekben rendre hallom, brókerek kapnak a szívükhöz, szüneteltetik a tőzsdei kereskedést. Pénzügyi világválság köszöntött be. Tőkeerős bankok nem finanszírozzák egymást. Bizalmi válságot emlegetnek. Beszélnek tömeges elbocsátásokról, szigorításról. Nagy cégek kiváró politikára  Gerjesztett válság ellen  rendezkedtek be. Minden lefékezett már vagy 3-4 hete. A betelefonálók felháborodnak: "Nekik miért nem szólt senki?" Tényleg, miért is? Mi lesz ezután? Össznépi félelem köti gúzsba az embereket.

Nekem, a született, örök optimistának viszont elegem van a rémhírekből, a gerjesztett félelemből. Csak annyira lennék kíváncsi: Mégis, kinek az érdeke mindez?

Ezt kérdeztük egymástól a múlt héten  mi is, mikor összejöttünk meditálni. Meditálni a bőségről. A bőség aspektusairól. Mert a bőségnek csak egyik része a pénz, a másik azok a vágyott élethelyzetek, amelyeket behívunk az életünkbe. Bőség a tudás, amely rendelkezésünkre áll, vagy az, hogy a megfelelő időben, a megfelelő emberrel találkozzunk. Bőségesen állnak rendelkezésünkre lelki és fizikai javak egyaránt. Tulajdonképpen bármit megtehetünk, amit csak el tudunk képzelni, és el tudjuk hinni, hogy miénk lehet. Az életünk tapasztalatait mi magunk teremtjük a gondolataink által. Több száz könyv foglalkozik a gondolat erejével, a teremtés folyamatával. Most csak néhány fontos gondolatot írok erről. Platón azt mondta: "A valóságot az elme teremti. Megváltoztathatjuk a valóságot, ha megváltoztatjuk a hozzáállásunkat." Marcus Aurelius pedig ezt írta: "Az ember élete az, amit gondolatai teremtenek." A Bibliában ezt olvashatjuk: "Az ember azzá válik, amire egész nap gondol." A történelemben sok bölcs ember nyilatkozott a gondolatok és az elme hatalmáról.

Tehát, mi egy maroknyian nem a hiányra, nem a gazdasági világválságra  összpontosítottunk, hanem a bőségre, amit el szeretnénk érni. Mert amire figyelsz, az erősödik fel az életedben. Például én, mint a mágnes, bevonzottam egy fantasztikus lehetőséget. Most napok óta nagyon izgatott vagyok, alig tudok aludni az örömtől. Tanulmányozom ezt a zseniális rendszert, amivel nagyon-nagyon sok barátomnak és ismerősömnek segíteni fogok ezekben az időkben. Addig is, minden nap elvetem az elmémbem a bőség magjait.

Mellesleg meg vagyok győződve arról, ahogy ősz után tél jön, majd újra kitavaszodik, az életünk is ciklusokból áll. Mindig is lesznek könnyű és nehéz ciklusok. És ezt a ciklust is követni fogja egy jobb időszak. Mert a dolgok mindig jobbra fordulnak! A baj csak az, hogy sok ember idő előtt feladja a küzdelmet. Pedig az évszakok mindig változnak.

 Ti is figyeljetek a gondolataitokra! Ültessétek el elmétekben a bőség, a siker, a jó szerencse, a hála gondolatait.

17 komment

Címkék: teremtés gondolkodás válság optimizmus gazdasági


A bejegyzés trackback címe:

https://mamijolalszik.blog.hu/api/trackback/id/tr46733306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Farkas Anikó · http://www.gyesrol-netre.com 2008.10.27. 12:39:12

Szia Móni!

Először is gratulálok, mert kikerült ez a bejegyzésed a címlapra, sőt még ma is ott van!

Másodszor nagyon ajánlom az olvasóidnak, hogy ezt a bejegyzésed vegyék elő akár minden nap!

Nálunk is válság van, elég hozzá, hogy svájci frankos hitelünk van a házon, még 17 évig, ha bírjuk, és már most is majdnem 150%-át fizettük az eredeti összegnek!

Mi lehet a megoldás?
Fókuszálni és keresni a megoldást!
Dolgozni keményen, ésszel, nem pótcselekvésekkel kitöltve az időt.

Mindannyiunknak kívánok elmélyedt gondolatokat és megoldást!

FreeChoice Magazin · http://freechoismagazine.blogspot.com/ 2008.10.28. 12:05:59

Kedves „alvásGuru” Móni,

Kinek az érdeke (a túllihegés)?!

Nem szeretnék politikai húrokat pengetni, de itt nem igazán lehet megkerülni. Érdeke a médiának, hisz a rosszhírt a hír ettől lesz eladható, ezt kajolják a népek!
Érdeke a munkáltatónak, magyarázat a bérstopra, leépítésre…
Megfélemlített embertömeg, könnyebben kezelhető, sakkban tartható, manipulálható. Igaz csak egy határig, nem tudni még hol van ez a robbanáspont!

Alapvetően az átlagember számára az egyik megoldás a média elvonás, a másik a gondolkozó a magáért és a közösségért felelőséget vállaló ember számára egy politikamentes, pártsemleges, alulról építkező közösség megalkotása, aktív felelős cselekvő társadalmi élet.
Az egyén számára ma is teher a múltból (pártállamból) hozott örökség, a kisemberi gondolkodás, és az atyáskodó állam. Aki akkor nevelkedett azért örökölte, illetve adjuk tovább az utókornak tudattalanul is.

Tehát valami új, valami pozitív kell mindenki hétköznapjaiba, hogy egy lépéssel közelebb járj az egyéni jóléthez, híradó helyett olvass Bibliát, vagy Rejtőt, Bocacciot!

FCM

Lizi 2008.10.29. 12:05:59

én nem láttam a címlapon, (a netvibes-ről érlek el) de gratula hozzá!
mire ezeket a sorokat írom, állítólag vége már a legaljának a válságnak.

emberek, azért ne kövezzetek meg, de muszáj vállalnom a véleményem és közzétenni, hátha más is van így.

Én örülnék egy olyan eseménynek, ami gyökeres változást hoz. induljon akár válsággal. mert ez nem mehet így tovább. (és nem is fog, csak az időtartamokat és az időpontokat nem tudjuk - morbid és vicces- hogy meddig tart még).
nem érzem igazán jól magam egy ilyen világrendben mint a jelenlegi.
mielőtt nekemfutna valaki, a középkorban sem élnék, persze. hiszem, hogy "nincsen új a nap alatt", mindig voltak és lesznek szegények, stb. ok.
de azért bízok benne, hogy javulás jönne, kaphatna új lehetőséget a világ. vállalnám a változással járó kavarodást is, csak történjen már végre valami. posvány van, langyos állóvíz.
viszont, lehet, ha a saját gondolataimat rakom rendbe, hamarabb megtalálom a békémet, mintha a világ baját próbálnám elemezni.

Ömmm, ezt nem is tuom minek írtam le, de elfér ez itt, ugye?

Szia Móni, és sok sikert!

Lizi 2008.10.29. 12:12:44

"Az ember azzá válik, amire egész nap gondol."

ehhez kérnék egy pontos helyet, hogy hol található! érvelni szeretnék vele, a későbbiekben, de ehhez szükségem lenne, a hivatkozási hely megjelölésére, hogy komolyan vegyenek. ;)(egy rigorózus embernek:)) kösz

mamijolalszik 2008.11.01. 23:00:33

Kedves Lizi!

Régen találtam, megtetszett, megjegyeztem. Nem tudom a pontos helyet megmondani. Elnézésed.

FreeChioce Magazin · http://freechoismagazine.blogspot.com/ 2008.11.02. 15:07:23

Hölgyeim,

Nekem olyan Joze Sylvasnak tűnik, maga a gondolat...

Aprpopó az agykontrolról mi a vélemnyetek?
Nekem bejött, több szempontból is...

FCM

mamijolalszik 2008.11.02. 20:36:45

Kedves Lizi!

Nem hiszem. Én nem olvastam Sylvát és nem is jártam még soha agykontrolon.
Volt ismerősöm, aki volt, inspirálónak tartotta.
Én Hahota klubba szeretnék elmenni egyik reggel a Gellért hegyre. Ha végre lesz rá időm. :) Majd megírom a történéseket.

Lizi 2008.11.04. 16:43:55

Mit nem hiszel? Hogy agykontrollos gondolat lenne? ez FCM ötlete volt, én csak azt gondolom, hogy ez a mondat ebben a formában nem a Bibliából való. szerintem. mindenesetre attól még lehet benne valami.

Az agykontroll nem nekem jön be. Könyvből próbáltam ismerkedni vele, illetve egyik barátnőm élményei alapján. más misztériumokra bukok :). egyedül a ruhafogas memóriamódszer tetszett, ezt a magam szájaíze szerinti formában alkalmazom is.

a hahota-klub tök jó lehet. én nordic walkingozni járnék, vagy csak túrázni,vagy jógázni. vagy pilatesre.

Lizi 2008.11.04. 17:01:05

Node. kérdésem lenne. akkor most van válság vagy nincs? Izland hasraesett, a helyiek mégis úgy élnek mint azelőtt. most jön a gazdasági válság, a pénzügyi után. Ok. akkor most jön a munkanélküliség meg az elbocsátások? meg a még eddiginél is nagyobb korrupció és maffiásodás? (mintha az eddigi züllöttség nem lenne elég nagy:/)

komolyan engem ez a lassú kivéreztetés érint a legkellemetlenebben. mert ezt érzem. hogy a népet, a 'plebst' facsarják tovább.
az Usa még mindig szivattyúzza a pénzt a világ más részeiből, hogy túlélje, sajnos nem sok reménnyel, ügyetlenül továbbherdálva azt. (egy közdazdász ismerősöm véleménye szerint).

hitelből fedezik a hiteleket. kabaré, én nem is értem a logikáját.

a tőzsde mostmár rendben van köszöni szépen. és akkor mostmár nyugodjunk meg? ti értitek ezt? nekem eddig is tökmindegy volt a tőzsde.... nem volt pénzem ott...

megyek is vacsit csinálni inkább....

Nagy Eszter · http://mlmhogyan.com 2008.11.14. 08:40:45

Szia Móni! Már megírtam a véleményem a váságról, itt olvasható:
mlmhogyan.com/2008/10/valsag-es-a-vonzas-torvenye/

Piros · http://www.sikerreceptek.hu 2008.11.14. 23:10:31

Nekem is nagyon elegem van már ebből!

Sajnos, valóban sokaknak érdeke a válság gerjesztése, felnagyítása. Ez az egyik oka annak, hogy még a „csapból is a gazdasági válság hírei folynak”.

Mostanában egyre többször eszembe jut, hogy 2-3 évvel ezelőtt hazánkban több politikus is úgy nyilatkozott egy-egy központi áremelés bevezetése idején, hogy már csak néhány évig kell meghúzni a nadrágszíjat, és majd utána könnyebb lesz.
Én már akkor is felháborítónak tartottam, hogy ilyesmit mondanak, hiszen jó előre lehetett tudni, hogy egy gazdasági világválság van kialakulóban, ami 2010 körüli időszakra várható. Ne mondja nekem senki, hogy ezt ők nem tudták, ugyanis ezek a gazdasági fellendülések és hanyatlások is ciklikusan ismétlődnek. Majd pont nálunk lesz fellendülés, amikor az egész világon gazdasági válság uralkodik?!

Én egyetlen megoldást látok a válság leküzdésére: felnyitni az emberek szemét, rávezetni őket arra, hogy saját érdekük, ha fejlesztik a pénzügyi intelligenciájukat, hiszen ennek révén könnyebben átvészelhetik ezeket az időszakokat is. Igenis el kell olvasni egy könyvet, el kell menni olyan tanfolyamokra, ahol ezekről a dolgokról lehet hallani, képezni kell magunkat, ha már az iskolában - valami furcsa okból - nem tanították meg ezt nekünk!
De mindenek előtt át kell állítani az agyunkat - ha még nem tettük meg - a pozitív életszemléletre!

Nemrég olvastam valahol, hogy az emberek 99%-ának a bevétele a munkabéréből származik.
Szerintetek ők hallottak arról, hogy mi az a passzív jövedelem és mi az a „több lábon állás”?
Ez a gond, nem a világválság!

Piros · http://www.sikerreceptek.hu 2008.11.14. 23:13:44

Lizi!
A tőzsde zuhanásából is nagyon sokan meggazdagodtak ám!
Ha pedig valóban elindul a tőzsde szárnyalása, az majd szép lassan beindítja a gazdasági fellendülést is.

mamijolalszik 2008.11.15. 20:24:16

Szia Lizi!

Én tanultam tőzsdézni. Ezt az időszakot, amit most élünk, úgy hívják, hogy "kisöprik a padlást". Még vlszínű február végéig lefelé menő ágban lesz a tőzsde, aztán elindul felfelé. :) Akkor jönnek a bullok és aki ért hozzá, jól fog járni.

mamijolalszik 2008.11.15. 20:28:09

Lizi, Piros!

Feltétlenül talákoznunk kell! Találtam egy rendszert, amit meg akarok osztani veletek! Nem kell venni semmit, nem kell eladni semmit - és működik!!!!

Már csak azért is, mert én abba az 1%-ba tartozom, aki nem csak a munkabérből származó jövedelemben gondolkodik!

Nagyon fel vagyok dobva csajok!

Aki akar, jelentkezzen még nálam a monika.szivos@gmail.com címen!

Ölelés és jókívánság!

Móni

FreeChoice Magazin · http://freechoismagazine.blogspot.com/ 2008.11.17. 21:42:18

Mi ez a jókedv Csajok? ;)

FCM

mamijolalszik 2008.11.17. 21:48:18

Amikor mosolyog a szíved is. Az a jókedv!

FreeChoice Magazin · http://freechoismagazine.blogspot.com/ 2008.11.18. 20:05:34

mamijolalszik,

Ez annyira édes válasz! Ezt megjegyzem! ;)
süti beállítások módosítása