mami alvászavar

Hogyan tudod megszüntetni az alvászavart?
Gyakorlati és praktikus tanácsokat , egyszerű technikákat adok a kezedbe, hogy megszűnjön az alvászavarod.
Kérdezz, fejtsd ki a véleményed!

Friss topikok

2009.01.08. 23:53 mamijolalszik

Komolyan nem alszol? Tudok valamit!

Komoly alvási problémától szenvedsz? Találtam egy nagyon jól működő eszközt, ami hatékonyan segíti az alvászavarban szenvedőket! Figyelj!

 
Egy előadásra voltam hivatalos. A BEMER speciális készüléke nálam hatott – mondta az egyik ismerősöm. Ne vacakolj annyit, gyere el az egyik tájékoztató előadásra. Nem kerül semmibe az információ! Lesták Zsuzsa tartja az előadást, aki nagyon felkészült szakember.
 
Egyszerűen és gyorsan ható eljárás
 
A terem zsúfolásig megtelt. Volt ott harminc év körüli csakúgy, mint 60-80 közötti. Lányok, asszonyok, férfiak vegyesen. Lesták Zsuzsa valóban szimpatikus asszony. Olyan ötven körüli, csupa jókedv, tényszerűséghez ragaszkodó ember. Hogy mennyire ragaszkodik a tényekhez, alább egy konkrét példával illusztrálom. Így kezdte az előadását: A BEMER egy mozaikszó, Bio-Elektro-Mágneses-Energia-Regulációt takar. Attól bio ez a készülék, hogy a szervezet természetes öngyógyító mechanizmusát fejleszti. Miközben a páciensek használják a készüléket, elektro-mágneses impulzus éri a szervezetet. Vagyis fél méter magasan a mágneses impulzusok átjárják a szervezetünket, miközben a matracon fekszünk.
 
Egyszerűen hat a készülék. Amikor a sejtjeink meghibásodnak, akkor energia hiányos állapot áll fenn. A BEMER készülék használata feljavítja a sejteket. Tehát sejtszinten ható terápiáról van szó. Ugyanis a  készülék, a sejtek anyagcseréjét indítja be, ezzel a vér oxigénfelvételét, valamint oxigén továbbítását gyorsítja. Ezzel a folyamattal a szervezet öngyógyító mechanizmusait aktivizálja. Mellékhatásként optimalizálja az immunrendszert és a keringést is javítja. (Ezért szuper például a migréneseknek!)
 
Az a sötétzöld szín..
 
 A készülékek zöld színe ne riasszon el senkit. Egy vékony matracszerűségre fekhetett, aki ki akarta próbálni. Naná, hogy én ki akartam próbálni! A matrachoz tartozik egy téglalap alakú vezérlő egység, azon állították be nekem az alapprogramot, mert mondtam, hogy kissé fáradt vagyok. Alig egy percen belül bizseregni kezdtek a lábaim, jó érzés járta át a hátam, derekam. Aztán csak azt éreztem, hogy megnyugodtam, tele vagyok erővel-energiával. Azt mondták, egy alapprogramot indítottak el nekem, hogy kicsit megnyugtasson és vitalizáljon. És én pont ezt éreztem. Gondoltam is, hogy ez biztos placebó, de egy másik hölgy egészen más dolgokról számolt be. Ő erős fájdalmakkal érkezett és a 8 perces kezelés után határozottan csökkent a fájdalma. Az arca sem volt olyan megkínzott, mint előtte. Egy harmadik nő meg egyszerűen elaludt. J
Ha nem látom mindezt a saját szememmel, talán nem is hiszem el.
 
Szóval, megtudtam az előadás alatt, hogy 10 alapprogramot és ugynevezett programcsomagot (alapprogram kombinációt) tud a készülék. Ezekben a programokban a mágneses tér nagyságát változtatgatják. Az első kettő program nyugtató, feszültség oldó. Ez való nekem, mert ez segít az alvászavarban szenvedőkön!!! A 3-6 közötti úgynevezett Bázis programok javítják a sejtek anyagcseréjét, míg a 9-es program az immunrendszer optimalizációját segíti elő. Ezt javasolják sklerózis multiplexeseknek. A 10-es programot mélyhatásként immunrendszer erősítésre és csontritkulás megelőzésre, karbantartásra lehet használni. 
 
A Bemernél adott tünetekre kész programot állítottak össze. Azt mondta az előadó hölgy, hogy amelyik programnál testi tünetet érez a páciens, az az ő programja. Arra van szüksége a szervezetének.
 
 
Tudod, hogyan alakulnak ki a betegségek?
 
Először csak a mikro cirkuláció zavara alakul ki a sejtek között. Aztán ebből kifejlődik az energia zavar, majd a sejtek anyagcsere zavara veszi át a stafétabotot. Ekkor még általában nem érzékelünk semmit. Élünk, mintha mi sem történt volna. Aztán jön a működési zavar- itt már lehetnek tünetek, amire rendszerint legyintünk, mert ezek még annyira enyhék szoktak lenni. Ezután megbetegszik a szerv. Ez már fájdalommal kísért jelenség –többnyire, így felfedezzük a bajt. Rohanunk orvoshoz. Eddig jól is tesszük. Viszont! Már jóval korábbi stádiumban is fülön tudnánk csípni a megbillent egyensúlyt, ha kicsit is odafigyelnénk magunkra!
 
A Bemer terápia például már a mikro cirkuláció szintjén tud hatni. Vagyis, segít helyreállítani az alapokat.
 
 
Hol lehet sikeresen alkalmazni a Bemer készülékeket a tapasztalatok alapján?
 
 
 
  • Allergia esetén (Mivel az immunrendszer működési zavara az allergia, és a Bemer optimalizálja az immunrendszert, így már az alapok helyreállításában segít. Vagyis nem a tünetet, hanem az okokat kezeli.)
  • Astma (Astma Klubok használják, mert a tüdő hörgőinek vérellátását javítja.)
  • Vérkeringési zavarok esetén (Mert a sejtek anyagcseréjét javítja, így a vér oxigén felvételét és továbbítását gyorsítja.)
  • Diabetes (Mivel helyreállítja a vérellátást.)
  • Migrén (Ugyanezért!)
  • Alvászavar (Elalvás előtt 8 percet igényel, ha rendszeresen használjuk a készüléket.)
  • Fizikoterápia (A többi mágneses eljárással szemben nem csak egy ponton hat, hanem az egész testfelületen kifejti hatását a jótékony és változó intenzitású elektro-mágneses erőtér.)
 
Az előadásban egyetlen morbid elem volt számomra, aki fizikálisan rosszul vagyok az eldeformálódott testrészekről, betegségekről készült fotóktól, hogy úgy fejeződött be, mint egyfajta „Átváltoztatjuk”. Csakhogy itt nem hölgyeket öltöztettek fel és sminkeltek ki, hanem bemutatták milyen volt például egy lábszár fekély kezeléssorozat előtt és után. Stb. Na ezt szívesen kihagytam volna!
 
Viszont az előadás után lehetett kérdezgetni, és többen megvitattuk mit tapasztaltunk, míg a matracon feküdtünk.
 
Lesták Zsuzsa 9 év bőséges tapasztalata alapján hasznos tanácsot adott a hozzá fordulóknak.
 
 
Bátran merem ajánlani, hogy ha alvásproblémával, vagy hasonló nyavalyával küzdesz Te is, írj neki egy mailt, mint én. A szakszerű és segítő válasz, nem marad el!
 
A címe: lestak.zsuzsa@t-online.hu

3 komment

Címkék: terápia bemer lesták alvászavarra hathatós


A bejegyzés trackback címe:

https://mamijolalszik.blog.hu/api/trackback/id/tr15866581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vallalkozasiotletek.com · http://vallalkozasiotletek.com/ 2009.01.09. 18:26:45

Amióta agykontrollozok egyre többször veszem észre magamon, itt most nálad is. Hogy az ilyen:

"Alig egy percen belül bizseregni kezdtek a lábaim, jó érzés járta át a hátam, derekam. Aztán csak azt éreztem, hogy megnyugodtam, tele vagyok erővel-energiával."

És ehhez hasonló kódok már akkor működnek nálam ha ilyet olvasok....

Egy ilyen készülék, is akkor és azon az emberen működik hatékonyan, aki hisz benne, aki hinni akar benne. Nyilván ez sem csodaszer.

LT

mamijolalszik 2009.01.09. 19:05:41

Kedves Long Tail!

Én még nem végeztem eleddig agykontroll tanfolyamot. Azt gondolom a Bemer készülék nem csodaszer - ebben egyetértünk.
Ha agykontrollal is tudsz sejt szinten méregteleníteni, valamint agykontrollal tudod a véred oxigén szintjét megemelni, ha tudsz agykontrollal elektro-mágneses teret generálni magad körül, fél méter magasan, és percenként tudod változtatni a mágneses pólust,akkor az a Te utad. Neked akkor nincs szükséged erre a készülékre.
Én nem tudok ilyet, ezt meg a saját szememmel láttam, magamon megtapasztaltam, hogy működik, ezért ez meg az én utam.
Én tiszteletben tartom a Te utad. Kérlek, nézd el nekem, hogy én is a saját fejem után megyek!

Móni

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.27. 11:01:37

Nagyon jó hatással lehet az álmatlanság ellen a magneter termékek használat is.
Ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki! :)
süti beállítások módosítása