mami alvászavar

Hogyan tudod megszüntetni az alvászavart?
Gyakorlati és praktikus tanácsokat , egyszerű technikákat adok a kezedbe, hogy megszűnjön az alvászavarod.
Kérdezz, fejtsd ki a véleményed!

Friss topikok

2008.07.25. 13:39 mamijolalszik

Minden alvászavarral küzdő mamit és nagymamát szeretettel köszöntök!

Kedves Mamik! Nagyszerű Nagymamák!

 

Hamarosan megnyílik a mamijolalszik portál  - a mamik és a mamák örömére!

Tizenöt év alatt sokszor voltam olyan életszakaszba, amikor alvászavarral küszködtem. Volt idő, amikor azért, mert megszületett egy újabb gyerekem, s tudjuk milyen az, amikor 10.00-kor, 1.00-kor, 4.00-kor, 7.00-kor ébreszt a csecsemő :)

Volt olyan időszak, amikor a magánéletem volt zaklatottabb, s nem jött álom a szememre, máskor éjjel felébredtem, mert kivert a víz az aggodalomtól. S azt is megértem, hogy csak forgolódom és forgolódom - minden különösebb indok nélkül.

Ezért kezdtem bele az alvászavarok okainak kutatásába, érdekeltek a módszerek és a praktikák, hogy meg tudjam szüntetni az alvászavarom. Sok év alatt rengeteg szakirodalmat végigtanulmányoztam, kipróbáltam számtalan praktikát, beszélgettem okos emberekkel, megtanultam sokféle technikát.

Szeretném közzétenni, hogy segíthessek rajtatok is. Az a célom, hogy létrejöjjön itt egy jó közösségi portál, ahol megbeszélhetjük a problémáinkat és megtaláljuk a válaszainkat is.

 

Hamarosan indulunk, izgalmas cikkekkel, szakértőkkel, riportokkal, és mókás videokkal.

  http://smuncika.multiply.com/video/item/4/Sleep_from_www1.metacafe.com.wmv

 

 

    

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mamijolalszik.blog.hu/api/trackback/id/tr40585251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ányó · www.gyesmellekes.blog.hu 2008.10.13. 15:17:47

Szia!
Most olvasgatom a blogod. Szívesen küldök alvós humoros fotót, ha berakod:)

Moni · http://mamijolalszik.blog.hu 2008.10.13. 15:47:38

Kedves Ányó!

Persze, hogy beteszem a humoros alvós fotót! Küldjed!

süti beállítások módosítása